Soutěž o šest aut od ČPP na teploměrech


18.04. 2016 13:02

Česká podnikatelská pojišťovna využívá naše OOH teploměry v dubnové kampani. Vizuál s hlavním sloganem "Když výhra, tak pořádná" vyzývá motoristy k pojištění u ČPP a možné výhry osobního automobilu. Tento klient naše outoorové médium využívá opakovaně několik let. Děkujeme.

Poslední kampaně:
Zobrazit více kampaní

teplomery.cz

Reklamní plochy - Teploměry v ČR

230 reklamních ploch OOH
po celé České republice

Aktuální teplota v Příbrami

Reklamní plochy - Teploměry - aktuální teplota je 0 stupňů celsia Reklamní plochy - Teploměry - aktuální kampaň

Kampaň:
klient: Rusalka
produkt: Stavební parcely
zadavatel: Reklalink

Poptat pronájem
Rychlý kontakt

Kontaktujte nás:

+420 271 776 201
+420 604 226 373

Nezávazná
objednávka
Najdete nás