Pět kroků k úspěšné venkovní reklamě
15.04. 2014 20:24
5 kroků k úspěšné venkovní kampani
S příchodem nakupování online se začaly objevovat názory, že venkovní reklama je na ústupu. Řada faktů nicméně ukazuje, že oslovovat zákazníky mimo jejich domovy, je stejně důležité jako dříve *.
Že lidé nakupují více online je nepopiratelným argumentem. Přesto trávíme venku spoustu času a především méně záživné momenty, jako je například cestování v autě, jsou ideální příležitostí pro oslovení vašich potenciálních zákazníků.
Venkovní reklama má navíc několik obrovských výhod. Zatímco televizi nebo internet můžete
vypnout a leták vyhodit, venkovní reklamě se tak snadno nevyhnete.
Pokud se budete řídit následujícími 5 kroky, venkovní reklama pro vás může být velice efektivní i v roce 2014.
1. Zaujměte
Pokud pracujete a máte rodinu, je vaše ráno nejspíš velice podobné následujícímu scénáři. Rychle se
nasnídat, odvézt děti do školy, strávit 20 minut v dopravní zácpě, po cestě vyřídit několik telefonátů,
zapnout počítač v kanceláři.
Ve výsledku tak máte na oslovení zákazníka jen několik sekund, a protože většinou děláme několik
věcí najednou, musí být reklama jedinečná, zábavná, zajímavá a na správném místě.
2. Hrajte si
Každý jazyk má kouzlo slovních hříček. Využijte je ve vaší kampani. Pohrajte si s významem slov
a donuťte tak respondenty, aby se nad reklamou pozastavili. Uvidíte, že taková kampaň zůstane
v povědomí veřejnosti mnohem déle.
3. Buďte interaktivní
Interaktivní kampaně jsou jedny z nejúčinnějších. Jedním z příkladů je kampaň Duracell, která
využila vyhřívané autobusové zastávky (jak zastávky fungovaly se můžete podívat zde).
Pro více interaktivních a kreativních venkovních reklam nás sledujte na Twitteru a Facebooku.
4. Vyberte správnou lokaci
I když napánujete zajímavou, hravou, interativní venkovní kampaň, stále nemáte vyhráno. Bez
správného umístění oslovíte pouze minimum potenciálních zákazníků a veškeré vaše usilí tak přijde
vniveč.
5. Inzerujte tam, kde se jezdí
Nejste si jisti, jak vybrat správné místo? Naše teploměrové plochy najdete na nejdůležitějších
dopravních tazích u čerpacích stanic a ve městech (průzkum sledovanosti Teploměrů). Plně k
dispozici vám navíc je náš grafický tým, který se postará o jedinečný a poutavý design reklamních
ploch.
Pro více informací nás kontaktujte a podívejte se na naše kampaně.
*People 33% more alert out of home: http://bit.ly/1evG39p