Teploměry.cz -

10.10. 2014 08:20

Kampaň na nový energy drink Big Shock je nasazena

Společnost Al-Namura se rozhodla vyměnit na říjen vizuál na našem OOH médiu a propagovat tak svoji novinku s chutí jablka a vyměnit stávající grafiku na produkt Yellow cola. Kampaň na limitovanou edici novinky BIG SHOCK Apple perlivý se sloganem "Energie vymačkaná z jablka" je instalována na 200 plochách v síťi po celé republice. Klientovi děkujeme za využití teploměrů a věříme, že bude tato outdoorová kampaň účinná.

Teploměry.cz -

07.10. 2014 10:05

Novinka Big Shock Apple na teploměrech

V říjnu se na teploměrech objeví novinka od společnosti Al-Namura Apple perlivý. Kampaň na limitovanou edici s podtituly Ať to není bez tebe, Energie vymačkaná z jablka bude instalovaná na 200 ploch v síťi po celé republice.

Teploměry.cz -

02.09. 2014 11:26

Yellow Cola je nainstalovaná

Reklamní kampaň na nový výrobek sycenou limonádu s kofeinem YELLOW COLA je nainstalovaná. Vizuál "To chceš cola je žlutá" bude osazen na celou síť našeho OOH nosiče. Po energy drinku Big Shock je Yellow cola dalším produktem společnosti Al-Namura, který na teploměrech propaguje. Naše společnost OOH kampaň zajistila včetně tiskové produkce na vlastní velkoformátové tiskárně.

Teploměry.cz -

26.08. 2014 08:26

Nová žlutá cola bude na teploměrech

Teploměry budou v září obsazeny novou sycenou limonádou s kofeinem YELLOW COLA, kterou vyrábí společnost Al-Namura. Vizuál "To chceš cola je žlutá" bude osazen na celou síť našeho OOH nosiče. Po energy drinku Big Shock je Yellow cola dalším produktem společnosti Al-Namura, který na teploměrech propaguje.

Teploměry.cz -

21.08. 2014 15:36

Jsme partnerem klubu HC Příbram

Naše společnost rozšířila své aktivity na poli marketingové podpory sportovních klubů v našem regionu. Na základě jednání s novým vedením HC Příbram jsme se rozhodli, že přijmeme nabídku a staneme se jedním z hlavních partnerů hokejového klubu. Věříme, že tato spolupráce bude oboustranně prospěšná. Hokejistům přejeme hodně diváků a pěkné sportovní výsledky.

Teploměry.cz -

08.08. 2014 08:48

OOH kampaň na teploměrech pro Birell je nainstalovaná

Na začátku tohoto měsíce byly na vybraných místech instalovány plochy pro Plzeňský Prazdroj na nealkoholické pivo Birell. Vizuál s titulem Načerpejte osvěžení na cestu je spojen s Grand Prix Brno. Kampaň objednala mediální agentura MEC Czech z GroupM.

Teploměry.cz -

15.07. 2014 08:34

Zakončení soutěže #TeplomeryFIFA2014

Fotbalové mistrovství v Brazílii zasáhlo aspoň trochu každého, i když jste třeba fotbal nesledovali. Náš tým Teploměrů nejen tipoval výsledky jednotlivých utkání, ale také jsme pro vás po celou dobu FIFA World Cup 2014 hledali fotbalové reklamy a další zajímavosti, které jsme s vámi sdíleli na sociálních sítích.

Teploměry.cz -

09.07. 2014 20:43

Zmrzlina Pegas přilétla na teploměry i v červenci

Český výrobce zmrzlin Prima společnost BIDVest obsadila náš OOH nosič po květnové kampani i měsíc červenec. Vizuál zmrzliny Pegas se sloganem "Napsáno českou chutí" zůstal stejný. Klientovi děkujeme za důvěru a jsme rádi, že je s účinností teploměrů spokojen.

Teploměry.cz -

03.07. 2014 16:24

Energy drink Tiger je nainstalován

Červencová kampaň na našem OOH nosiči - teploměry pro energy drink Tiger je nainstalovaná. Tento klient využil naše médium poprvé, věříme, že bude s touto Out Of Home kampaní spokojen. Dodaná grafika klientem byla tištěna na naší tiskárně.

Teploměry.cz -

30.06. 2014 17:00

Proč investovat do venkovní reklamy

V článku Pět kroků k úspěšné venkovní reklamě jsme vám dali tipy, jak vytvořit úspěšnou venkovní kampaň. Proč ale do venkovní reklamy investovat? Může ještě outdoor v konkurenci s online reklamou uspět?

Dokážete si vzpomenou na někoho z vašeho okolí, kdo nemá počítač, tablet nebo chytrý telefon? Nejspíš jen s obtížemi, takže je pochopitelné, že se firmy zaměřují na online reklamu. Nicméně inzerenti, i navzdory trendům, venkovní reklamě stále důvěřují.
Otázkou ale je, funguje outdoor ještě?

Říká se, že out-of-home (OOH) propagace je méně a méně efektivní, nicméně firmy stále investují do billboardů, polepů autobusů nebo (v neposlední řadě) Teploměrů. Logika za těmito rozhodnutími je jednoduchá – většina lidí tráví až 70% času mimo jejich domov (out of home).

Poslední kampaně:
Zobrazit více kampaní

teplomery.cz

Reklamní plochy - Teploměry v ČR

230 reklamních ploch OOH
po celé České republice

Aktuální teplota v Příbrami

Reklamní plochy - Teploměry - aktuální teplota je 0 stupňů celsia Reklamní plochy - Teploměry - aktuální kampaň

Kampaň:
klient: Mr.Brown
produkt: Ledová káva
zadavatel: Mr.brown

Poptat pronájem
Rychlý kontakt

Kontaktujte nás:

+420 271 776 201
+420 604 226 373

Nezávazná
objednávka
Najdete nás